איך שקיות ממותגות יהפכו את המוצר שלכם למותג?

שקיות ממותגות הן שקיות שעליהן מודפס עיצוב עם שם של העסק שלכם. במהלך השנים האחרונות הציבור הישראלי שומר את השקיות שלו ומבצע בהן שימוש חוזר מטעמי איכות הסביבה וחיסכון. מאמר זה יסקור איך שקיות ממותגות יכולות לשדרג את המוצר למותג.

כל היתרונות של שקיות ממותגות

מאחר ושקיות הינן מצרך חובה כמעט בכל בית עסק, עליכם, בעלי העסקים לבחור בחוכמה, ואנחנו כאן בשביל לעזור לכם בך. להלן כל היתרונות של שקיות ממותגות:
  • איך הצרכן חובה את השימוש בשקיות – אם סיום כל עסקה כל לקוח היה מעדיף לקבל שקית איכותית וממותגת המעידה כי הוא עשה עסקה טובה. שקית ממותגת נצרבת בזיכרון הלקוח כזיכרון טוב, וזה מגדיל את הסיכויים של הלקוח לשוב לחנות.
  • לקוחות כשגרירים – לאחר כל קנייה שמתבצעת בבית העסק שלכם, אתם מעניקים לכל לקוח שקית שלכם. הלקוח מסתובב במקומות עם השקית שלכם ובעצם מגדיל את החשיפה לעסק שלכם.
  • שיווק עתידי – כיום עולה המודעות לשימוש חוזר בשקיות מכל הסוגים. כך שהלקוח יכול לעשות בה שימוש חוזר בשביל הרבה צרכים. בצורה זו השקית הממותגת היא פרסום לא רק ביום הרכישה, אלה למשך כמה שבועות או אפילו חודשים.

לפי מה בוחרים סוג של שקיות ממותגות?

לאחר שבחרתם חברה שתייצר עבורכם את השקיות. עליכם לבחור ביחד איתם את סוג השקית לפי מספר פרמטרים. להלן מספר דגשים שיעזרו לכם בבחירת השקית:
  • מה חומר הגלם בו תרצו להשתמש?
  • מה יהיה גודלה של השקית?
  • היכן ימוקם הלוגו שלכם?
  • מה השקית אמורה להכיל?
חשוב לבחור בשקית שתהיה ידידותית לסביבה וגם זולה על מנת שלא תשלמו הרבה כסף. לכן, הסוג הכי נפוץ והכי מתאים הוא שקיות ניילון. גם אם שקיות הניילון הכי מומלצות, תמיד אפשר לבחור ולעבוד עם חומר אחר של שקיות ולמתג אותן. תנו תשומת לב גם לכל הפרטים הקטנים כי גם הם חשובים. בסופו של דבר מדובר בתהליך של רכישה וייצור עבור העסק שלכם. האינטרס שלכם לדאוג שאתם תצאו מרוצים, לכן אל תתפשרו על הבחירות עליהן החלטתם ותדאגו שאתם עושים את הדבר הנכון עבור העסק שלכם.

4 הטעויות הנפוצות בעיצוב שקיות ממותגות

לפני שאתם נגשים להתחיל לעצב את השקית שלכם ביחד עם צוות החברה שכרתם מוטב שתכירו את 4 הטעויות הנפוצות שהרבה בעלי עסקים נוטים לעשות. להלן ארבעת הטעויות:
  • עומס עיצובי – עומס של גרפיקה הוא מכיל מספר פונטים בגדלים ובסגנונות שונים, ביחד עם עומס של תמונות ואלמנטים. כל אלו עלולים להסיח את דעתו של הלקוח מן המטרה האמיתית והיא לקדם את העסק שלכם. כדי למשוך את עיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים צריך להקפיד על עיצוב נקי, אסתטי ועם מסר חד וברור.
  • עומס של מסרים מיותרים – במידה והעיצוב שלכם כולל מסר מסרים, אתם עלולים לבלבל את הלקוחות שלכם ולגרום להם לפספס את המסר העיקרי שברצונכם היה להעביר. בחרו במסר אחד מכל הרעיונות שהועלו במהלך תהליך בחירת המסר. על המסר שנבחר להיות קצר, קולע, ברור ומותאם לקהל היעד שלו.
  • בחירה צבעים שלא מתאימים – בכל עיצוב ישנה חשיבות עצומה לבחירה נכונה של צבעים. עיצוב בצבעים שאינם מתאימים את ערכי המותג שלכם עלולים לגמור לחווית אחרת לגמרי ממה שרציתם להעביר. לכן, הקפידו לבחור צבעים המשקפים את ערכי העסק שלכם ומשתלבים עם הלוגו של העסק.
  • איכות נמוכה ולא מותאמת להדפסה – כאשר תעבירו קובץ לבית דפוס, עליכם לוודא כי הוא בגודל הנכון למוצר ושהרזולוציה שלו מספיק טובה. אחרת, איכות ההדפסה לא תהיה טובה, התמונה והטקסט לא יהיו ברורים ובמרחקים לא שווים.
    בנוסף, חשוב לדעת כי לא כל תמונה שנראית טוב במחשב, תראה טוב גם אחרי הדפסה.
עגלת קניות
Sidebar
התחל להקליד כדי לראות מוצרים שאתה מחפש.
לחנות
מוצרים שאהבתי
0 items עגלה

הסדרי נגישות

ענבי אריזות

כתובת: הלהב 15 קומה ראשונה, אולם B6 חולון
יצירת קשר: 055-5513733
חניית נכים: כן
עמדת שירות: לא
לולאת השראה: לא
שירותי נכים: כן
פרטי רכז נגישות ענבי אריזות
שם: ליאון
טלפון: 055-5513733
דוא”ל: sales@anavipacking.net